تبلیغات
شما

روش‌های تبلیغ برای آموزشگاه

روش‌های تبلیغ برای آموزشگاه

 

با وجود رشد روز افزون آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در همه زمینه‌ها برای این که بتوانید در این عرصه رقابتی پایدار بمانید و از رقبای خود عقب نمانید لازم و ضروری است که در کنار ارتقای کیفیت خدمات، تبلیغات خودرا نیز هدفمندتر کنید. بدون تیبیغات به روش درست و هدفند نمیتونید مخاطبان را به سمت آموزشگاه خود جذب کنید. در این مقاله در مورد روش‌های مؤثر تبلیغات آموزشگاه مطالبی برای شما ارائه شده است.

 

وب سایت حرفه ای داشته باشید

برای آموزشگاه خود یک سایت حرفه ای داشته باشید و آن را برای موتورهای جست و جو بهینه سازی کنید. از طراحی و راه اندازی سایت‌های غیر اصولی و نامناسب خود داری کنید چون فقط باید هزینه کنید و نتیجه مطلوبی از آن نخواهید دید. سایتی که طراحی میکنید باید در نتایج جست و جوی کاربران نمایش داده شود تا بتوانید مخاطبان خود را از طریق آن جذب کنید.

 

ایمیل گروهی یا تبلیغاتی ارسال کنید

ارسال ایمیل گروهی فقط در صورتی برای تبلیغ آموزشگاه  شما مفید است که راه اندازی سایت خود را با محتوای مفید و لینک‌های صحیح انجام داده باشید . طراحی ایمیل تبلیغاتی خود را به همراه زمان بندی ارسال ایمیل‌های گروهی و انبوه به شرکت‌های معتبر و با سابقه در این رابطه سفارش دهید . اگر هنوز طراحی سایت انجام نداده اید بهتر است ایمیل تبلیغاتی ارسال نکنید ؛ چراکه 90% کاربران پس از مشاهده ایمیل تبلیغاتی بر روی تصاویر یا لینک‌های ایمیل کلیک میکنند . . .

 

پیامک بزنید

شاید دیگر پیامک زدن کار چندان مؤثری به نظر نرسد ولی اگر پیامکی که ارسال میکنید به مخاطبین هدفتان باشد مطمئن باشید که بی تأثیر نیست. بهتراست این کار را به صورت دوره ای هرچند وقت یک بار انجام دهید. زدن پیامک به روش درست، در زمان مناسب و متن فکر شده مناسب کمترین تاثیری که میتواند برای شما داشته باشد این است که اسم آموزشگاه شما به عنوان یه مؤسسه آموزشی فعال در ذهن مخاطبین می‌ماند.

 

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی هنوز هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. مخصوصا برای آن دسته مخاطبینی که به فضای مجازی و اینترنت علاقه زیادی ندارند. در تبلیغات چاپی مهمترین عوامل داشتن خلاقیت در طراحی و قابل فهم بودن خدمات است. به این معنی که مخاطب با یک نگاه اجمالی به راحتی متوجه زمینه فعاابیت آموزشگاه شما و خدماتی که در آن ارائه می‌دهید بشود. نحوه و مکان توزیع این تبلیغات چاپی نیز اهمیت زیادی دارد. حتی مشتری که به صورت گذری وارد آموزشگاه شما میشود و تنها قصد پرسیدن سؤال و نه ثبت نام را دارد، بهتر است که با یک کاتالوگ معرفی خدمات آموزشگاه از آن جا خارج شود.

 

 

تبلیغات در فضای مجازی

شما چه بخواهید و چه نخواهید باید برای تبلیغ آموزشگاه خود در فضای مجازی فعالیت داشته باشید. شما با نادیده گرفتن فضای مجازی ظلم بزرگی در حق مؤسسه خود میکنید. علاقه کاربران به شبکه‌های اجتماعی موجب شده تا بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک تخصص تبدیل شود. فضای مجازی یعنی سیل عظیمی از مخاطبین با سن، جنسیت، فرهنگ، سطح تحصیلات و... مختلف که  هرکدام میتوانند مشتری بالقوه آموزشگاه شما باشند. هزینه تبلیغات سنتی مانند هزینه چاپ آگهی در مجلات ، روزنامه‌ها و هفته نامه‌ها و ... تقریبا 10 برابر تبلیغات در فضای مجازی میباشد .

 

توصیه‌های مشتریان به یکدیگر را دست کم نگیرید

بازایابی دهان به دهان هنوز هم بهترین تبلیغ برای جذب مشتری به شمار می‌رود. چه چیزی باعث می‌شود که دانش پذیران آموزشگاه شما را به دیگران توصیه کنند؟ اولین عامل مهم رضایت آنها از خدمات شماست. پس کیفیت خدمات خود را بالا ببرید. شما میتوانید از تخفیف معرفی نیز استفاده کنید به این صورت که هرکس دوستان خود را به آموزشگاه شما معرفی کند در ازای هر نفر مقدار مشخصی تخفیف بدهید. این روش برای رشته هایی که به بیش از یک ترم آموزش نیاز دارد مثل زبان، موسیقی و ... بسیار مناسب است.

 

از سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنید

چنین سایت هایی که مخاطبان برای برای پیدا کردن دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود به آنها مراجعه میکنند میتواند تبلیغ بسیار مؤثری برای آموزشگاه شما باشد چون دقیقا مخاطبانی به این سایت‌ها وارد میشوند که نیاز به خدمات شما دارند پس میتوانید با هزینه اندکی جذب مشتری برای آموزشگاه خود داشته باشید.

وب سایت بلدیاب و تبلیغ برای آموزشگاه

وب سایت بلدیاب از بهترین سایت‌های تبلیغ آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی است که آموزشگاه‌های معتبر با ثبت نام و ثبت مشخصات دوره‌های آموزشی خود درآن‌ها به جذب مشتری برای آموزشگاه خود می‌پردازند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:45       1397/10/27
  • تعداد بازدید :
    8442
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تبلیغ برای آموزشگاه

روش تبلیغ آموزشگاه

دوره آموزشی آموزشگاه

لیست آموزشگاه ها

معرفی آموزشگاه

جذب مشتری آموزشگاه

چگونه برای آموزشگاه تبلیغ کنیم




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.