تبلیغات
شما

تدریس خصوصی چطور به والدین کمک می‌کند

تدریس خصوصی چطور به والدین کمک می‌کند

درگیری والدین با مشکلات تحصیلی فرزندان‌شان چیز جدیدی نیست. اگر فرزندی داشته باشید که به مدرسه برود، کاملا می‌‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. اگر شما هم یکی از والدینی هستید که از ناتوانی در کمک به فرزندان‌شان سردرد گرفته‌اند، به خواندن ادامه دهید تا از فوایدی که تدریس خصوصی می‌تواند برای‌تان داشته باشد آگاه شوید. 

با مقالات بلدیاب همراه باشید

اعتماد به نفس کودک بیشتر می‌شود

معمولا بچه‌ها به حرف‌های والدین و توصیه‌های معلمان گوش نمی‌دهند. بیشتر اوقات مشکل از لجباز بودن کودک نیست، بلکه او از این‌که توسط والدین و معلمان مورد انتقاد قرار گیرد وحشت دارد. اما در تدریس خصوصی معلم خصوصی برای کودک فردی جدید است که به حرف‌هایش گوش می‌دهد. کودکان با معلم خصوصی راحت‌ترند و بدون ترس از انتقاد، با او صحبت می‌کنند؛ هم‌چنین در تدریس خصوصی کودک از این‌که سوال احمقانه‌ای بپرسد ترسی ندارد؛ چرا که هیچ  همکلاسی برای مسخره کردن در کلاس حاضر نیست. به این شکل عزت نفس کودک بیشتر می‌شود و اعتماد به نفسش افزایش می‌یابد. 

 

کودک تکالیفش را بهتر انجام می‌دهد

فرقی نمی‌کند چه‌قدر برای کمک کردن به فرزندتان تلاش کنید، گاهی اوقات هیچ کاری از دست شما بر نمی‌آید. هر کسی دانش این را ندارد که بتواند در تمام دروس به فرزندش کند. به همین دلیل استخدام یک معلم خصوصی می‌تواند راه حل مناسبی باشد. از آن‌جایی که شما در تدریس تخصص ندارید، کمک کردن به فرزندتان نه‌تنها باعث می‌شود احساس درماندگی کنید، بلکه ممکن است باعث شود با فرزندتان درگیر و از او دور شوید. این درگیری‌ها فقط اوضاع را بدتر می‌کند. در چنین شرایطی معلم خصوصی می‌تواند شما را از این موقعیت نجات دهد و باعث شود رابطه‌ی شما با فرزندتان بهبود یابد. 

 

بیشتر از نقاط قوت و ضعف فرزندتان آگاه می‌شوید

رابطه‌ی شما با معلم خصوصی به‌عنوان شخص سوم متخصص، می‌تواند فواید زیادی داشته باشد. از آن‌جایی که تدریس خصوصی تحت فشار کلاس‌های مدرسه قرار ندارد و تمام تمرکز معلم روی فرزند شما است، اطلاعات زیادی در مورد نقاط قوت و ضعف کودک‌تان در مکالمات روزانه یا هفتگی او با شما رد و بدل می‌شود. 

 

می‌توانید با احساس گناه خداحافظی کنید

اگر روزهای‌تان صرف انجام کارهای خانه و کمک به بچه‌ها برای انجام تکالیف‌شان می‌شود، دیگر وقتی برای استراحت و بودن در کنار خانواده نخواهید داشت. بچه‌ها با کمک معلم خصوصی نه‌تنها تکالیف‌شان را انجام می‌دهند، بلکه از آن‌جایی که معلم خصوصی زبان بچه‌ها را می‌داند، آن‌ها را قانع می‌کند که این کار را سریع و با لذت انجام دهند. به این شکل شما وقت بیشتری برای استراحت کردن و گذارندن با خانواده خواهید داشت. 

در نهایت این‌که پدر و مادر بودن کار سختی است و مشکلات آن تمامی ندارد، اما ایجاد شرایطی برای تدریس خصوصی و استخدام معلم خصوصی می‌تواند بار زیادی از روی دوش والدین بردارد. 

منبع : Bookatutor

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    19:37       1395/11/12
  • تعداد بازدید :
    1494
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی

تدریس کمک به والدین

معلم خصوصی

استخدام معلم خصوصی

مشکلات تحصیلی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.