تبلیغات
شما

در 14 قدم یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ – بخش دوم

مرحله هشتم: وب‌سایتی تهیه کنید که میزبان محتوا باشد

حالا شما در این مرحله برای راه‌اندازی نمای بیرونی کسب‌وکار خود آماده‌اید.

به عبارتی باید وب‌سایت کسب‌وکار آنلاین خود را به‌گونه‌ای تهیه کنید که تبدیل به یک ماشین تولید محتوا شود. اگر در پی کارآفرینی درزمینهٔ انتشار اطلاعات هستید، پس مطمئناً درزمینهٔ تولید محتوا و رسانه هم فعالیت می‌کنید. بنابراین یک وبلاگ خیلی شیک و زیبا با تمام ویژگی‌ها و ابزار موردنیاز برای میزبانی حجم زیادی از محتوای تولیدی برای خودتان تهیه و راه‌اندازی کنید.

 

مرحله نهم: حجم بسیار بالایی از محتوا را برای وب‌سایت خود تهیه کنید

نباید حجم محتوای ما کم و ناچیز باشد. انتشار محتوا برای یک‌بار در هفته و البته به‌طور منظم مناسب و مطلوب است . . . اما سعی کنید این کار را برای چند بار در هفته در برنامه کاری خود قرار دهید. مثلاً ما در همین سایت آی بازاریابی برای هرروز هفته یعنی حداقل 7 بار در طی هفته مطلبی را در وب‌سایت خودمان منتشر می‌کنیم. برای این کار یا باید تیمی در اختیار داشته باشید که هرروز مطلبی را آماده کرده و برای شما در وب‌سایت منتشر کند یا اینکه از قبل و برای چند هفته جلوتر مطالبی را تدارک دیده و آماده انتشار در وب‌سایت شما بکند، به معنای اینکه همیشه در حال نگارش مطلب باشید!

البته همان‌طور که اطلاع دارید، محتوا و تولید محتوا تنها محدود به محتوای مکتوب نیست، می‌توانید محتوایی را به‌صورت ویدئو یا پادکست و اینفوگرافیک هم تهیه کنید.

به‌طورکلی باید سعی بر این داشته باشید که همواره در حال تولید محتوا باشید، محتوای خوب و باکیفیت، و این شعار و سرلوحه تمام فعالیت‌های شما باشد.

 

 

مرحله دهم: به ترفیع و ترویج محتوای خود بپردازید

نکته مهم تنها تهیه و انتشار چند نوبت محتوا در طی هر هفته نیست، بلکه باید به ترویج و ترفیع آن‌ها هم بپردازید! به‌عبارت‌دیگر شاید بهتر باشد که به این شکل به بیان موضوع بپردازم که اگر بهترین محتوا را هم تهیه کنید و اما این محتوا شما توسط کسی خوانده نشود، هیچ ارزشی برای شما ایجاد نمی‌کند.

ترفیع و ترویج محتوا خودتان در عمل به معنای رساندن خبر انتشار آن در جمع‌های مختلف آنلاین و اطلاع‌رسانی در مورد آن است! با رسانه‌های مختلف مصاحبه کنید، از خدمات پریسکوپ بهره ببرید، از طریق پخش ویدئوهای آنلاین بر روی وب‌سایت خودتان برای مخاطب ارزش‌آفرینی کنید یا گروه‌هایی از وبلاگ نویسان و صاحبان وب‌سایت را پیداکرده و مشارکت با آن‌ها و اشتراک‌گذاری لینک مقالات و وب‌سایت‌ها در وب‌سایت یکدیگر از هم لینک بگیرید و به این شکل حجم ترافیک ورودی به وب‌سایت خودتان را افزایش دهید. همچنین از طریق گفتگو زنده در شبکه‌های پیام‌رسان مختلف و در گروه‌های موجود در شبکه‌های مجازی از قبیل پین‌تر است، اینستاگرام و فیس‌بوک به تبلیغ خودتان و وب‌سایت و محتوا خود بپردازید.

 

مرحله یازدهم: در فضای آنلاین شبکه‌سازی کنید . . . انگار شغل شماست

روابط خوب و اثرگذار با دیگران شکل دهید! خودتان را معرفی کنید و با دیگر کسب‌وکارهای آنلاین به شبکه‌سازی بپردازید. در این راه ارزش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای شناخت دیگر کسب‌وکارهای آنلاین و افراد فعال و مسئول در آن‌ها را نادیده نگیرید. شاید این کار را بتوان همانند نوشیدن یک فنجان قهوه با دیگران دانست، تنها تفاوت آن این است که شما در برابر صفحه مانیتور خود قرار دارید.

البته مطمئناً هیچ‌کس هم دراین‌بین متوجه نمی‌شود که شما لباس راحتی خانه را بر تن دارید . . . =)

 

مرحله دوازدهم: به‌منظور بالا بردن ارزش کمپین‌های بازاریابی ایمیلی راه‌اندازی کنید

استفاده از ایمیل همچنان یک‌راه و روش فوق‌العاده برای ایجاد ارزش‌افزوده برای خودتان و کسب‌وکار آنلاین خودتان است. برای مشترکین خود راه و روش‌هایی را به اشتراک بگذارید که مخصوص و ویژه مشترکین ایمیلی شماست و در جای دیگری از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. کاری کنید که از ارتباط داشتن با شما و وب‌سایت شما احساس خوبی به آن‌ها دست دهد و برای این کار منابع خوب و مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

یکی از راهکارهای مناسب تهیه مطالب و مقالات کوتاه برای انتشار از طریق ایمیل است، برای این کار استفاده از فنون داستان‌نویسی را فراموش نکنید.

 

مرحله سیزدهم: هرروز بهتر و بیشتر بر بازاریابی خودتان تمرکز کنید

با اتخاذ روشی برای هرروز بهتر شدن، مطمئناً پس از مدت کوتاهی به سمت عالی شدن قدم برمی‌دارید.

اگر هرروز هدفی برای بهتر شدن و عالی‌تر شدن نسبت به‌روز قبل بردارید، مطمئناً راه دیگری برای ارتقاء پیدا کردن در برابر شما باقی نمی‌ماند. اگر در حال رشد کردن نباشید، مطمئناً در حال مردن خواهید بود. ذهنیت خود را باید همواره بر بهتر شدن، رشد کردن و آموزش دیدن قرار دهید.

 

مرحله چهاردهم: با اضافه کردن یک محصول جدید از مرحله پنج آغاز کنید و کار را ادامه دهید

پس‌ازاینکه تمام این مراحل را به‌درستی پیش بردید، سپس باید برخی از آن‌ها را دوباره از ابتدا آغاز کرده و انجام دهید. هرقدر تعداد محصولاتی که برای عرضه کردن در اختیاردارید، بیشتر باشد، فرصت‌های بیشتری هم برای به دست آوردن فروش در اختیاردارید. پس همواره باید در حال رشد و توسعه محصولات جدید برای کسب‌وکار آنلاین خودتان باشید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    16:36       1395/09/20
  • تعداد بازدید :
    1329
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

کسب

کار

راه اندازی

آنلاین


دسته بندی

مدیریت


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.